W uzupełnieniu niedawnej wiadomości na temat Soundedit'16 informujemy, że Radio Łódź i Międzynarodowy Festiwal Producentów Muzycznych Soundedit zrealizują wspólnie serię minikoncertów. W studiu im. Henryka Debicha młode, obiecujące zespoły będą miały możliwość zaprezentowania swojej twórczości.
Wspólny projekt Radia Łódź oraz Międzynarodowego Festiwalu Producentów Muzycznych Soundedit – „Soundedit Spotlight” to seria minikoncertów prezentujących nowe, niezwykle interesujące projekty muzyczne. Festiwal oraz łódzka rozgłośnia pragnie je wesprzeć dając możliwość występu w znakomitym brzmieniowo studiu im. Henryka Debicha w Radiu Łódź. Koncerty będę transmitowane na antenie stacji oraz online. Wspólną promocję projektu zapewnią właśnie Festiwal Soundedit i Radio Łódź.
25 września, 2, 9 i 16 października (niedziele) w radiowym studiu zagrają: Makabreski, Little White Lies, Damian Ukeje, Futurelight, Young Stadium Club, Dominika Barabas, Daria Zawiałow oraz Jóga.
Harmonogram koncertów:
25.09 - Makabreski, Little White Lies
02.10 - Daria Zawiałow, Jóga
09.10 - Ukeje, Futurelight
16.10 - Dominika Barabas, Young Stadium Club
Występy będą rozpoczynać się o godz. 20:15 i 21:15. Radio Łódź zaprasza słuchaczy do udziału w koncertach. Zaproszenia będzie można zdobyć słuchając stacji, na stronie www radiolodz.pl oraz na profilach społecznościowych poszczególnych wykonawców.
Akcja będzie mieć swój finał podczas tegorocznej edycji Festiwalu Soundedit, który odbywa się w tym roku w dn. 27 – 30 października w Łodzi.
Festiwal Soundedit odbędzie się w Łodzi po raz ósmy. To coroczne święto producentów muzyki i jej fanów. Jak zwykle możemy liczyć na bogaty program warsztatów, spotkań, szkoleń i koncertów. W tym roku podczas Soundedit wystąpią: Peter Murphy, Raz Dwa Trzy z gośćmi (Brodka, Dawid Podsiadło, Orkiestra Icon, kwartet Henryka Miśkiewicza), Atari Teenage Riot, Pin Park, A_Gim, Heart & Soul, Kamp!, Alec Empire oraz Brodka. Wybitny producent Brian Eno przywiezie do Łodzi instalację artystyczną „The Ship” oraz spotka się z festiwalową publicznością.
Hasło Soundedit to: „I Am The Sound”. Jestem brzmieniem. Jestem dźwiękiem. Jestem muzyką. Mamy nadzieję, że dzięki „Soundedit Spotlight” tak będą mówić o sobie młodzi artyści, którzy często dopiero zaczynają swoją przygodę w branży.