Akademia Menedżerów Muzycznych rozpoczyna rekrutację do 12. edycji. Zbiega się to w czasie z pierwszym jubileuszem szkoły, Akademia w listopadzie będzie obchodzić pięciolecie działalności. W związku z tym organizatorzy przygotowali nowe atrakcje dla swoich uczestników.
Na pewno ważną zmianą jest to, że do grona wykładowców Akademii dołączają dwa bardzo ważne nazwiska. Pierwszy z ekspertów to Jarek Szubrycht, dziennikarz muzyczny, redaktor naczelny Gazety Magnetofonowej, ale także jeden z organizatorów Off Festivalu. Jarek znany jest również z tego, że od wielu lat wspiera młodych artystów. Właśnie w takiej roli został zaproszony do AMM. Jego warsztat będzie poświęcony początkowym kampaniom promocyjnym młodego artysty lub zespołu. Uczestnicy Akademii podczas zajęć z nim otrzymają pełny pakiet wiedzy związanej z tym jak działać, do kogo się zgłaszać i jak pokierować tymi początkowymi działaniami. Te warsztaty powstały na życzenie dotychczasowych uczestników i na pewno wniosą jeszcze więcej do jakości naszej szkoły – mówi Przemek Kubajewski, Project Manager AMM.
Drugim nowym wykładowcą jest Mariusz Duda, lider zespołu Riverside, znany również z pobocznego projektu Lunatic Soul. Mariusz poprowadzi zajęcia pt. Management okiem artysty. Oprócz wnikliwego przedstawienia perspektywy muzyka w całym procesie biznesowym związanym z prowadzeniem zespołu, Mariusz przekaże informacje dotyczące rynków zagranicznych.
Na stronie AMM będzie można znaleźć jeszcze więcej tekstów i wywiadów związanych z branżą muzyczną, organizatorzy szykują merytoryczne niespodzianki. 12. edycja Akademii rozpoczyna się w lutym 2018 roku. Tradycyjnie już dla tych, którzy zapiszą się wcześniej przygotowane są zniżki. Wszelkie informacje są dostępne na stronie www.akademiamm.pl.
Zainteresowani wzięciem udziału w AMM mogą zadawać pytania i zgłaszać się mailowo (