Akademia Menedżerów Muzycznych, szkoła biznesu muzycznego, która już od prawie dekady kształci polską branżę rozpoczyna właśnie rekrutację do 16. już edycji. Organizatorzy zapowiadają małe ale znaczące zmiany w programie oraz, jak zwykle, bardzo dużo wiedzy w jeszcze większej ilości praktyk.
Zapowiedziane wcześniej zmiany są dwie. Pierwsza z nich to powrót do tematu cyfryzacji w muzyce, który oczywiście przewijał się na innych zajęciach, jednak teraz będzie szczegółowo omawiany pod każdym kątem, choćby dystrybucji, streamingu, sprzedaży, prowizji itp. Te zajęcia prowadzi niezwykle doświadczona w tym temacie Agnieszka Gos z Agora Digital, która również ma za sobą pracę w innym agregatorze, Independent Digital. Druga zmiana to włączenie do programu autorskiego wykładu Piotra Kabaja. Przypomnijmy, to niezwykle ważna postać w historii polskiego przemysłu muzycznego, przez wiele lat głównodowodzący Pomatonu, EMI i Warner Music na Europę Środkowo-Wschodnią, obecnie prezes IMS Sensory oraz członek zarządu Music Export Poland. Piotr Kabaj podzieli się swoim doświadczeniem ze studentami Akademii Menedżerów Muzycznych z zakresu zarządzania oraz funkcjonowania firmy fonograficznej.
Oprócz tego studenci Akademii mogą liczyć na dodatkowe atrakcje szkoły, przede wszystkim z zakresu praktyk. Jak mówi Przemek Kubajewski, dyrektor AMM: Właśnie zaczyna się sezon tras klubowych, po nim od razu przeskakujemy do sezonu festiwalowego. Uczestnicy i Absolwenci Akademii będą mieli możliwość pracowania przy wszystkich najważniejszych wydarzeniach muzycznych w Polsce. Wybieramy też te bardziej niszowe, ale równie ważne… chodzi o to, żeby nasi ludzie mogli nauczyć się jak najwięcej w praktyce. Przewidzieliśmy też praktyki w różnych innych ciekawych miejscach, choć w agencjach managementowych. Niedługi ogłosimy konkrety.
16.edycja rozpoczyna się w lutym 2020, kończy w styczniu 2021. W ciągu tego czasu odbędzie się 10 dwudniowych (weekendowych) zjazdów. Zapisywać można się już od teraz. Kontakt do zapisu to