Ukazała się druga płyta stacjonującego w wielkopolskim Lesznie duetu The Bullseyes zatytułowana „Polish Sweethearts”.
Album "Polish Sweethearts" jest zbiorem utworów, które znajdują swoje źródło w głębokich, osobistych przeżyciach — od bolesnych rozstań po sercowe rozterki. Mimo tej trudnej tematyki, utwory na albumie posiadają unikalną moc wyciągania słuchaczy z najciemniejszych emocjonalnych głębin.
Znajdziemy tu klasyczne dla zespołu, energiczne utwory gitarowe takie jak "The Big Sad", "No Love", czy "I'm On Fire", power-ballady XXI wieku "20 Hours In Bed", "Hello Stranger, Bye Friend" lub "Telescope" i bardziej eksperymentalne "Feelin’ Good Ain’t Cheap", taneczne "Black Market" czy grunge’owe "Give Me A Break”.
The Bullseyes, czyli Darek Łukasik i Mateusz BULSJARZ Jarząbek, to rockowy duet, którego twórczość pełna jest niesamowitej energii i absurdalnego humoru. Stworzyli oprawę dźwiękową produkcji CANAL+, a ich twórczość została wykorzystana mn. w ogólnoeuropejskiej kampanii znanej sieci supermarketów jak i w rytmicznej grze wideo Musical Range VR. Grupa zwyciężyła konkurs “Rytmy Młodych” na Festiwalu w Jarocinie, jest też finalistą nagrody “SANKI” Gazety Wyborczej.
Zespół zagrał na scenach festiwali Męskie Granie, Festiwal Jarocin, Letnie Brzmienia, StayWild Festival, Great September Muzycznie, The Bullseyes przypadnie do gustu fanom twórczości: Twenty One Pilots, The Black Keys, Tame Impala, Tenacious D, Foo Fighters, Arctic Monkeys, Jack White, Gorillaz, The Beatles, Nirvana, Måneskin.
Teledysk do utworu "Black Market" można obejrzeć tutaj: